Search
Close this search box.
لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر و مزایای آن

لابیاپلاستی با لیزر، یک روش نوین در حوزه بهبود ظاهر ناحیه تناسلی است که با استفاده از تکنولوژی لیزر انجام می‌شود. این روش از جراحی به منظور اصلاح شکل و اندازه لبهای بیرونی ناحیه تناسلی زنانه انجام می‌شود. این فرآیند جراحی که تحت نظر پزشکان متخصص و با استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته انجام می‌شود، منجر به بهبود شکل و حالت ظاهری ناحیه تناسلی می‌شود. جراحی لابیاپلاستی با لیزر به عنوان یک روش ایمن و کم خطر برای زیبایی‌سازی قسمت تناسلی بانوان، مطرح است و در این مقاله، به بررسی این فرآیند جراحی و تاثیرات آن بر زیبایی زنانه می‌پردازیم.

[mn_aparat_single_video url=https://www.aparat.com/v/L5Yvi play-button=true]

نحوه انجام لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با استفاده از روش لیزر، کاملا غیر تهاجمی است و بدون بروز هیچگونه عوارضی انجام خواهد شد. البته توجه داشته باشید با مراجعه به بهترین جراح زیبایی زنان می توانید شاهد بهترین نتیجه از این روش زیبایی باشید.

مراحل جراحی لابیاپلاستی با لیزر شامل چندین مرحله مهم می‌باشد که عبارتند از:

✔ مشاوره ابتدایی:

این مرحله با مراجعه به پزشک جراحی زیبایی زنان آغاز می‌شود. در این مرحله، پزشک به دقت نیازها و انتظارات بیمار را بررسی می‌کند و جزئیات روش جراحی را توضیح می‌دهد.

✔ بررسی پزشکی:

پس از مشاوره اولیه، بررسی‌های پزشکی انجام می‌شود که شامل اندازه‌گیری‌ها و ارزیابی‌های لازم برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر جراحی است.

✔ انجام عمل:

در این مرحله، جراحی لابیاپلاستی با استفاده از تکنولوژی لیزر انجام می‌شود. در نهایت پزشک با دقت شکل و اندازه لبهای بیرونی ناحیه تناسلی را تغییر می‌دهد.

✔ مراقبت های بعد از لیزر:

پزشک مراقبت و پیگیری مداوم پس از جراحی را توصیه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که بهبودی به خوبی پیش می‌رود و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

 مزایای لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با استفاده از روش لیزر، مزایای زیادی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

 مزایای لابیاپلاستی با لیزر
  • روشی ایمن:

استفاده از تکنولوژی لیزر در این نوع جراحی باعث کاهش خطرات و عوارض جراحی می‌شود. همچنین از آنجایی که این روش نیازی به بیهوشی ندارد و بدون جراحی های تهاجمی انجام می شود، کاملا ایمن بوده و شما به عنوان متقاضی می توانید با خیال آسوده برای این روش از

  • روش غیر تهاجمی:

استفاده از لیزر به عنوان روشی غیر جراحی برای بهبود شکل ناحیه تناسلی، نیاز به جراحی های بزرگ و پیچیده را کاهش می‌دهد.

  • زمان بهبودی کوتاه:

بیماران پس از جراحی با استفاده از لیزر، معمولاً زمان بازیابی کوتاه‌تری دارند.

  • نتیجه جراحی طبیعی و ماندگار:

استفاده از لیزر منجر به نتایجی طبیعی‌تر و بدون تغییرات نامطلوب در شکل ناحیه تناسلی می‌شود.

  • بدون نیاز به جراحی:

نتایج این نوع جراحی معمولاً دائمی بوده و به طور معمول از دوره بازگشت بهبودی کوتاه‌تری برخوردار هستند و بدون نیاز به جراحی های تهاجمی می توانید به راحتی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید..

برای گرفتن وقت مشاوره و معاینه می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم‌ با موفقیت ثبت شد!
لطفا دوباره تلاش کنید

کاربرد های لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

لابیاپلاستی با لیزر با انواع دستگاه های لیزر به صورت سرپایی انجام می شود. در صورتی که مقدار تغییرات عمل زیبایی واژن زیاد نباشد می توان این جراحی را بوسیله دستگاه های لیزر در کلینیک انجام داد. لابیاپلاستی با لیزر کاربردهای زیادی دارد به این نحو که نیازی به بستری شدن در بیمارستان و اتاق عمل نخواهد داشت.

بنابراین عمل لابیاپلاستی با لیزر را می توان در کلینیک عمل زیبایی بانوان انجام داد. اما زمانی که جراحی وسیع تر باشد می توان به صورت همزمان با دیگر عمل های جراحی زیبایی بانوان در اتاق عمل انجام داد. از دیگر فواید لابیاپلاستی با لیزر به این شکل است که هزینه پایین تری خواهد داشت و سوال افراد زیادی است که آیا این تکنیک دردناک می باشد، در صورتی که باید بدانید این تکنیک زیبایی کاملا بدون درد است.

در حین لابیاپلاستی با لیزر بی حسی دستگاه تناسلی نخست توسط پماد های موضعی صورت می گیرد و بعد از طی شدن ۳۰ دقیقه جراح زیبایی بانوان آمپول بی حسی موضعی را تزریق خواهد کرد تا دستگاه تناسلی به صورت کامل بی حس شود. در آخر لابیاپلاستی با لیزر حدود ۶۰ دقیقه زمان خواهد برد و در این زمان فرد به هیچ وجه احساس درد و ناراحتی پیدا نخواهد کرد، اما بعد از تمام شدن لیزر زیبایی بانوان بعضی افراد امکان دارد احساس سوزش پیدا کنند که این یک موضوع کاملا طبیعی می باشد و قابل تحمل است.

کاندیدای مناسب لابیاپلاستی با لیزر چه کسانی هستند؟

کاندیدای مناسب لابیاپلاستی عبارتند از:

۱. اندازه‌ بزرگ یا کوچک بودن لابیاهای بیرونی ناحیه تناسلی مواجه هستند.

۲. عدم تقارن در اندازه یا فرم لابیاها که باید تصحیح شود.

۳. عدم راحتی فیزیکی ناشی از اندازه یا شکل لابیاهای بیرونی ناحیه تناسلی.

۴. مشکلات روانی که به دلیل شکل یا اندازه ناهنجار لبهای تناسلی پیش می‌آید.

افرادی که به دنبال بهبود ظاهر ناحیه تناسلی خود هستند و مشکلات روانی یا فیزیکی به دلیل شکل یا اندازه لابیاهای بیرونی ناحیه تناسلی را تجربه می‌کنند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای لابیاپلاستی با لیزر باشند. اما قبل از هر گونه تصمیمی، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش درمانی برای وضعیت شما مشخص شود.

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

هر ۲ نوع جراحی برای کوچک کردن و زیبا شدن لابیاها می باشند اما به علت فرق هایی که در نتایج این ۲ جراحی می باشد، لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ به جراحی ترجیح داده خواهد شد. این تفاوتها عبارت اند از:

  • کیفیت برش:

با لیزر برش ها صاف تر می باشند و نتیجه جراحی بهتر و فرم لابیاها طبیعی تر خواهد بود.

  • تعداد بخیه:

تعداد بخیه ها در لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا خیلی پایین تر از تکنیک جراحی می باشد. حتی بعضی وقت ها لابیاپلاستی با لیزر برای برخی از بیماران بدون بخیه صورت می گیرد.

  • حجم خونریزی:

بدلیل اینکه همزمان با برش لیزر، قسمت پایانی عروق خونی بسته می شود، خونریزی در اندازه ۱ الی ۲  قطره می باشد. اما جراحی با خونریزی بسیاری همراه خواد بود.

  • دوره نقاهت:

استفاده از لیزر برای برش لابیاها موجب خونرسانی زیادتر به لابیاها خواهد شد و قدرت تکثیر سلولی را زیادتر خواهد کرد. در نهایت سرعت ترمیم و بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر، بسیار بالاتر از لابیاپلاستی با جراحی می باشد و دوره نقاهت کوتاه تری دارد.

هدف از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر

در کل هدف از انجام جراحی لابیاپلاستی Labiaplasty با لیزر افزایش سطح رضایت بانوان و همیطور کم شدن میزان درد و خونریزی می باشد. از آن جهت که بافت لابیاها بسیار پر خون می باشند، در جراحی لابیاپلاستی با لیزر سر لابیاها را با لیزر بسته خواهد شد. در نتیجه مانع از کم خونی زیاد خواهند شد. افرادی که با این تکنیک جراحی لابیاپلاستی می کنند، به علت اینکه کمتر خونریزی می کنند، مشکلات به وجود آمده از کم خونی مثل سردرد یا سرگیجه را پیدا نخواهند کرد.

  • قرینه‌ سازی لابیا‌ها
  • کوچک‌ کردن لابیای بزرگ
  • برداشتن بخش اضافی لابیا
  • برداشتن پوست اضافه
  • برداشتن چین و چروک لابیا

برای لابیاپلاستی با لیزر به چه کسی مراجعه کنیم؟

دکتر خوب برای لابیاپلاستی، یک جراح زیبایی زنان است که علاوه بر دانش و مهارت در خصوص درمان انواع بیماری های زنان دوره های مختلفی هم برای جراحی های زیبایی گذرانده است و مهارت های لازم را در این خصوص دارد.

برای اینکه بتوانید بهترین دکتر را انتخاب کنید. می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری و معاینه توسط پزشک، از راه های دیگری هم به تحقیق بپردازید. به عنوان مثال در آپارات یا یوتیوب فیلم های رضایتمندی بیماران وجود دارد. در اینستاگرام نیز می توانید انواع فیلم های رضایت دکتر مهشید کریمی را از صفحه ایشان پیگیری کنید.

لابیاپلاستی با لیزر

نتیجه گیری:

لابیاپلاستی با لیزر یک روش جدید و موثر در بهبود ظاهر و اندازه‌گیری لابیاهای بیرونی ناحیه تناسلی زنانه است که به آن‌ها امکان می‌دهد تا از نتایج طبیعی، راحتی بیشتر، و بازگشت سریعت به فعالیت‌های روزمره‌شان بهره‌مند شوند. با استفاده از تکنولوژی لیزر، این روش جراحی کمترین خطر و آسیب را به بیمار وارد می‌کند و نتایج دائمی و مطمئنی را ارائه می‌دهد. با اینکه زمان بهبودی کمتری نسبت به روش‌های سنتی دارد، اما مشاوره با دکتر مهشید کریمی و اطلاعات دقیق قبل از انجام این جراحی بسیار اهمیت دارد تا اطمینان حاصل شود که این روش با وضعیت و نیازهای بیمار سازگاری دارد.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف-یلدا